Post image Українські новинки. За кулісами події Games Gathering Lviv

Українські новинки. За кулісами події Games Gathering Lviv

Хоч подія вже давно пройшла, але поділитися українськими іграми ніколи не пізно. Отож, я зібрав свій список цікавих проєктів, які побачив на Games Gathering Lviv 2025.

Block artist

Почну з мобільної гри Block artist. Я досить прискіпливий до казуальних ігор, але саме ця мене зацікавила своїми незвичними механіками. Поєднання тетрісу з розмалюванням картини відповідними кольорами з обмеженими клітинками виглядає приголомшливо. Це приємне відчуття, що дозволяє не лише розслабитися і розмалювати різні картини на свій смак, а ще й подумати як це можна зробити швидше — зекономивши копійку на фарбі 😏 Зекономив — значить заробив 🙃 Це, по суті, і є кор лупом гри, але звісно до цього є гарні доповнення. Наприклад, продаж картин, які допомагають заробити копійки та покращувати свою будівлю. Я думаю ролик розповість краще ніж я 😄 Гра доступна на мобільні пристрої та її вже зараз можна протестувати завантаживши з itch.io

Your World

Я не дуже захоплюсь виживастиками. В них не так цікаво грати без друзів, тому кооп є дуже важливим. Але, у VR — це зовсім інший досвід. Виживання вже не стає настільки нудним, бо є можливості для більшого різноманіття взаємодій. Цим мене і зацікавила гра Your World. Взаємодія та управління — добре реалізовані, і це занурює у гру не на короткий проміжок часу. Щодо коопу то, на жаль, в планах його не видно, але це було б чудовим доповненням Гру можна поглянути у Steam, та не пропустити дату релізу

Your World

F20 Eclipse

Коли проходив повз цю гру, то ще здалека було зрозуміло його сетинг. Добре пророблені модельки, приємне керування та добре переданий сюжет з сетингу першої світової війни. Цікаво і те, що ⁠команда продумала багато нюансів і зробила гру більш живою, реалістичнішою, але відповідно через це і складнішою :) Невидимі стяжки, деталізована система життя для лікування різних типів уражень та багато іншого. Дата релізу ще не відома, але можна додати в бажане у Steam

Shop Crush

З першого погляду це класична візуальна новела. Добре розписаний сюжет та різні події. Певні характеристики та емоції покупців, які можуть впливати при спілкуванні з ними. Чесно кажучи, я не очікував, що візуальні новели це не лише текст, а й можливість поєднати механіки та сюжет разом. От саме Shop Crush і є такою. Це вже не зовсім як читання книжки з картинками у вигляді гри, а надає більше можливостей для взаємодії та свободи, що можна навіть винести це в окремий жанр 🙃

Мене вразило наскільки детально продумано кожен продукт який людина може обрати. Також їхній різновид, вони можуть бути як шкідливі, так і ні. Різна реакція покупців на різні пропозиції. В певному сенсі мені вона навіть нагадала гру Coffee Talk. Було б круто бачити щось подібне і тут. Цікаво буде слідкувати за розвитком проєкту 😉 Її можна знайти на платформі Steam.

Asura Cycles

Мені дуже сподобався дизайн та побудова рівнів. Він естетичний, красивий та дуже зрозумілий. Загалом — це пригодницька гра, де гравці беруть на себе роль героя, наділеного надзвичайною здатністю маніпулювати часом. У містичних землях, наповнених небезпечними підземеллями та грізними ворогами, гравці повинні використати цю силу, щоб пройти складні рівні та, врешті-решт, вирватися з глибин темряви. Бажаю успіху та чекатиму релізу 😉 А поки що більше ознайомитися з грою можна на сайті студії.

Slimes Kingdom

Моє око, в першу чергу, привабила назва та дизайн. Цікаво було побачити, що ж там за вітриною 😏 І, на моє здивування, я побачив простеньку, але приємну гру, в якій потрібно йти з точки до точки уникаючи перешкоди. З кожним разом вони змінюються та еволюціонують. Іноді, запустивши той самий рівень, проходження вже може відрізнятися через те, що переміщення ворогів частково хаотичне. Поступово ще й відкриваються додаткові механіки з магічними властивостями, що починають додавати ще більше інтересу до гри. Хоч і відчуття від гри були приємні, але залишився присмак, що чогось ще не вистачає (чи може я не достатньо пограв). Я постійно відчував якусь незавершеність, тому полішинг точно б не завадив 🙃 Також, горизонтальний формат в грі трішки здивував, тому що у цьому жанрі частіше побачиш все портретний формат. Але, з іншого боку, це дає багато можливостей для маневру, керування, додаткових механік та просто гарних рівнів. На разі гру можна пограти на Android, надіюся IOS версія теж вийде в майбутньому 😉

Slimes Kingdom

LifeRoot.bat

Це не ординарна гра стиль, графіка, UI якої досить гарно поєднуються в одне ціле та має свій підтекст. Ще й до того переміщення персонажа є досить приємним і захопливо проходити паркур виконуючи завдання. Але найбільше всього мені сподобалося хитатися, літати на хуку. Поєднання всіх механік, дизайну та не важких завдань по збору елементів занурюють у гру на декілька годин. Але, на жаль, є певні недоліки у боївці з ворогами та самі ж вороги. Вони дуже складні, ціляться майже з першого разу в будь-який бік, коли пробувати ухилятися. Через що і сама прогресія в рівнях відчувається досить різкою. Одразу на 3 рівні складність практично максимальна. Прогресія між рівнями відбувається досить різко. На щастя, розробники не закидають проєкт і саме ці недоліки вони стараються вирішити та довершити. Тому бажаю їм успіху 😉 А щоб не пропустити новини, додайте бажане в Steam

Zombie Hunter, Inc.

Цю гру було важко не помітити, коли динаміки телевізора кричать майже на весь зал 😅 Але все одно вирішив спробувати, що ж там за галас. Особливим було те, наскільки розробник захоплений своєю грою і це, відповідно, вплинуло на те як класно про неї розказував та «продавав». Вважаю, що ці навички є великим плюсом у геймдеві.

Мене зацікавило як тут реалізовано стрільбу, бо з розповіді розробника — у грі з виглядом зверху можна було робити хедшоти. Тобто, залежно від відстані та прицілювання можна влучати у різні частини тіла та наносити різну шкоду. Крім того, рівні зроблені гарно, в певних місцях перенесені реальні локації, практично піксель в піксель. На моє здивування, деякі з асетів були зроблені з використанням фотограмметрії. В таких обʼєктах багатенько полігонів, хоча все-таки моделери постаралися їх виправити, переробити та оптимізувати. Через це, в грі, вони виглядали прекрасно та не настільки агресивно зʼїдали продуктивність. Хоча, в деяких місцях, все ж таки про оптимізацію потрібно подумати 😊

Ще один нюанс над яким треба попрацювати — це сюжет. Тому що, хоч історії та розповідь і непогані, але катсцени відсутні. Тобто, в більшості випадків, стає нуднувато просто стояти та слухати поки гра дасть можливість керувати. Зате, є крутий режим пришвидшення — можна прокрутити його з великою швидкістю і вчасно зупинити на цікавому моменті, а не пропускати одразу все.

У підсумку — це приємний шутер з видом зверху та сюжетною частиною. Можливо і немає чогось кардинально відмінного від аналогів, але спроби точно вартий. Гра зараз перебуває на стадії раннього доступу в Steam.

Zombie Hunter, Inc.

Дякую розробникам за участь в події та за їхні цікаві проєкти. Було приємно поспілкуватися з кожним. Зроблено вже немало роботи і я бажаю успіхів у продовженні 🔥 Український ринок розробки ігор поступово стає кращим, різноманітнішим та якіснішим. Це наповнює моє серце надіями та мотивує і самому продовжувати цим займатися 🥰

Потрібно також не забувати, що лише завдяки нашим захисникам та захисницям можна було організувати цю (та й всі інші) подію. Дякуємо вам за це і не забуваємо донатити перевіреним фондам 😍